Download Mini ‘Business Waarde Scan’

Herken je dit in je eigen bedrijf?

Je hebt geïnvesteerd in vernieuwing. Je product is beter geworden, duurzamer, slimmer. Maar verkoopt het ook beter? Je bent opgeschoven in de keten, maar de klant ziet het als ‘service’? Als je verhaal niet meegroeit met je product, blijft de markt luisteren naar het oude. En blijf je concurreren op prijs in plaats van op waarde. Wil je weten hoe je jouw verhaal aanscherpt? Maak een eerste start met

Wat je leest in deze scan

Waarom innovaties niet verkopen, ook al zijn ze technisch beter

Het verschil tussen productdenken en klantwaarde en waar het misgaat

Een praktijkvoorbeeld: circulair materiaal dat niet van de grond kwam

De waardepiramide: hoe je van "wat het is" naar "wat het betekent" komt

Waarom duurzaamheid niet verkoopt op specs, maar op betekenis

Vul het formulier in en ontdek het.

Interesse om strategischer naar je marketing aanpak te kijken?

Ontdek hoe ik je kan helpen